Genevelt

Cher(e) Madame/Monsieur

Da har jeg altså vært i Geneve i to uker, og det føles allerede som om jeg bor her. Alt er dyrt, dyrere enn i Oslo tør jeg påstå.

Og jeg bor sammen med en meget spesiell katt. Den drikker og vasker seg i ansiktet med hånden, og åpner dører med brask og bram (dersom utrykket “brask og bram” betyr voldsomt mye bråk til en liten katt å være, og normalt mye bråk til en full, sinnsforvirret og overvektig mann å være).

Jeg har gitt den to sjanser til å få lov til å komme inn på rommet mitt. Den første gangen tok den tak i armen min med klørne (som om det skulle vært en baguett) og bet den. Den andre gangen satte den seg midt oppå dataen min og nektet å flytte seg. Du koser den med lillefingeren, og den biter hele armen. Så nå låser jeg døren hver gang jeg går ut av rommet.

Over til noe annet: Startdisken på Macen er full, så den vil ikke ha flere bilder, jamfør dette bildeløse blogginnlegget. Dersom noen vet om et program som sletter ting man ikke bruker på dataen. (kaja nevnte dette en gang tror jeg), så ta kontakt, så snart du har mulighet.

We wish you a nice night, and are looking forward to you response.

Kind Retards,

Meg.

Ps. Geneve er en vakker by, hvis dere vil se bilder kan dere gå til Google.com og søke på “Geneve” og trykke på “bilder”/”images” øverst i menyen.

Ps.2. Denne filmen så jeg i dag, sammen med min på-en-måte-roomie:

Håper dette ble en link. Filmen var uansett akkurat en sånn film jeg ville se i dag.

Forresten kan dere se et bilde jeg allerede har på datan kanskje…skal finne et nå:

Det er ikke bilde av katten, men det er i kategorien dyr. Fra Cuba da vi leide en gammel cabriolet og kjørte fra Havana til Trinidad.

Hadesålenge

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

